De andere kant van de wereld - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Ymke Kootstra - WaarBenJij.nu De andere kant van de wereld - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Ymke Kootstra - WaarBenJij.nu

De andere kant van de wereld

Blijf op de hoogte en volg Ymke

06 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

Ik zit nu mooi op me kamertje. Ik heb mijn huisgenoten nog niet ontmoet maar ik heb even gevraagd wie dat waren en het is nog een ander Nederlandse meid en een Duitse meid. Geen idee hoelang zij nog zullen verblijven hier in Empire Apartment. Ik moet toch heel eerlijk zijn op internet zag het er wel wat netter uit! Maarja, ik slaap er waarschijnlijk alleen.

Maar over de reis zelf. Ik heb twee vluchten gehad met Emirates en de laatste met Qantas. Ik moet zeggen het eten is best goed, het ene is wel beter dan het andere maar ze hebben aardige maaltijden geserveerd! Ik had veel erger verwacht. Ik had zelf nog 5 pakjes koek en 5 krentenbollen mee, maar zonder had ik prima gered! Nu ga ik wat ik daarvan over heb lekker opeten en lekker op tijd slapen (het is hier bijna 20:00), want het slapen in het vliegtuig werd behoorlijk verstoord. Er was 1 kind dat continu, op de middelste (maar ook langste) vlucht, zat te huilen en te gillen en vervolgens stak hij/zij ook nog zo nu en dan andere kinderen aan. Dit maakte wel gelijk dat ik veel films heb gekeken. bij de eerste vlucht heb ik ‘Let’s Be Cops’ gekeken en bij de tweede vlucht: ‘Step Up all in’, ‘The Mazerunner’, ‘Big Hero 6’, ‘Frozen’ en ‘Blended’. En bij de laatste vlucht (ook de kortste) heb ik aan 1 stuk door geslapen. Ik was helemaal gesloopt! Maar het belangrijkste is dat ik veilig ben aangekomen! Ik moet zeggen ik heb nog niet veel gezien van Auckland alleen de weg naar Empire Apartments. Morgen ga ik op onderzoek uit hopelijk ben ik dan goed uitgerust!

Liefs, Ymke

  • 06 Februari 2015 - 07:45

    Lindsay:

    Gelukkig ben je goed aangekomen, leuk om je bericht te lezen. Liefs x

  • 06 Februari 2015 - 08:35

    Tessa:

    Fijn York dat de reis goed is gegaan. Wanneer moet je met je stage beginnen?

  • 06 Februari 2015 - 09:29

    Manon:

    Hey Ymke,
    Leuk om al wat van je te horen ik was net aan het uitrekenen of je nog in het vliegtuig zat.
    Haha wat een uitkomst he al die films ;)
    Ben al in afwachting van je volgende bericht doe je er dan een paar foto's bij?

    Have fun!
    Liefs Manon

  • 06 Februari 2015 - 10:38

    Bojoura:

    Goed dat de reis is goed gegaan Ym! En nu lekker de boel verkennen, ik lees het de volgende keer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ymke

Actief sinds 23 Jan. 2015
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 3885

Voorgaande reizen:

09 Februari 2015 - 10 Juli 2015

Auckland, Nieuw-Zeeland (Aotearoa)

Landen bezocht: