Auckland, Nieuw-Zeeland (Aotearoa) - Reisverslagen van Ymke Kootstra - WaarBenJij.nu Auckland, Nieuw-Zeeland (Aotearoa) - Reisverslagen van Ymke Kootstra - WaarBenJij.nu

Auckland, Nieuw-Zeeland (Aotearoa)

Voor mijn studie ga ik een half jaar stage lopen in Nieuw-Zeeland

Ik ga stagelopen bij 'The Peace Foundation' (http://www.peace.net.nz/). Deze organisatie houdt zich bezig met het bevorderen van een goede communicatie tussen mensen, internationaal, nationaal en locaal. De missie van het bedrijf is dat zij tussen mensen van alle leeftijden en culturen een vreedzame relatie kunnen bouwen. Dit willen zij bereiken door les te geven, onderzoek te doen en activiteiten te ondernemen. Ik zal mij vooral bezig houden met het helpen en geven van workshops/trainingen/voorlichtingen die de organisatie geeft aan de leeftijd 5 t/m 17 jaar en aan ouder/puber communicatie. Tevens zal ik mij bezig houden met het ontwerpen van een training. Daarnaast is mij gevraagd om in de handleiding voor stagiaires, de Nieuw-Zeelandse cultuur te beschrijven (do’s en dont’s), zodat als zij in Nieuw-Zeeland komen weten hoe de cultuur daar is en zich hierop kunnen voorbereiden. Mijn stage periode loopt van 9 februari tot en met 10 juli.

Recente Reisverslagen:

19 Juni 2015

OMG time flies!

01 April 2015

Moest maar weer iets van mij laten horen!!

08 Maart 2015

Vier weken verstreken!

24 Februari 2015

Wiki e rua

16 Februari 2015

Wiki tuatahi
Ymke

Actief sinds 23 Jan. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3897

Voorgaande reizen:

09 Februari 2015 - 10 Juli 2015

Auckland, Nieuw-Zeeland (Aotearoa)

Landen bezocht: